Czas pracy. Regulamin pracy.

Pytanie z dnia 01 grudnia 2020

Witam,
W regulaminie pracy który podpisywałam wyznaczone godziny pracy to 7-15.
Z szefostwem dogadałam się 'na gębę' ,że będę pracować 6-14 i nie było z tym żadnego problemu.
Czy w świetle prawa pracodawca może nagle wyciągnąć z tego jakieś konsekwencje??

Witam, jeżeli wykaże się, że pracodawca wiedział o nowych godzinach pracy i je tolerował, to nie powinno być problemu. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 grudnia 2020 21:24 Zmodyfikowano dnia: 1 grudnia 2020 21:24 Obejrzało: 318 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem