Co zrobić gdy sprzedawca uchyla się od rękojmi.

Pytanie z dnia 23 maja 2022

Sprzedawca uchyla się od rękojmi. Przedmiotem rękojmi jest używany tablet, po upływie terminu gwarancji tablet przestał działać i wysłałam go do lokalnego serwisu na wymianę baterii, ale okazało się że to najmniejszy problem ze sprzętem. Teraz sprzedawca odmawia zwrotu, że względu na ingerencje. Wszystkie papiery z serwisu załączyłam we wniosku o zwrot pieniędzy w ramach rękojmi.

Dzień dobry. W tej sytuacji pozostaje tylko złożyć pozew do sądu o dane roszczenie wynikające z rękojmi. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 maja 2022 14:27 Zmodyfikowano dnia: 23 maja 2022 14:27 Obejrzało: 216 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Pani, Proszę skierować pisemne wezwanie do zwrotu naprawionego tabletu, a w razie dalszej odmowy ze strony sprzedawcy, celowym jest skierowanie wniosku o interwencję do powiatowego rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525, www.adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 maja 2022 21:02 Zmodyfikowano dnia: 23 maja 2022 21:02 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.