Pytanie z dnia 13 września 2017

Co mogę zrobić w przypadku oszustwa internetowego? Tj: Zamówiony towar w ogóle do mnie dotarł, a z firmą nie ma żadnego kontaktu, ani też zwrotu kosztów po ówczesnym wysłaniu maila z odstąpieniem od umowy.

Dzień dobry, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie zawiadomienia do Policji lub prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Z chwilą skazania może Pan żądać obowiązku naprawienia szkody poprzez zwrot kosztów. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 września 2017 19:38 Zmodyfikowano dnia: 13 września 2017 19:38

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.