Pytanie z dnia 13 września 2017
Co mogę zrobić w przypadku oszustwa internetowego? Tj: Zamówiony towar w ogóle do mnie dotarł, a z firmą nie ma żadnego kontaktu, ani też zwrotu kosztów po ówczesnym wysłaniu maila z odstąpieniem od umowy.
Kamil Wasilewski Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Dzień dobry, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie zawiadomienia do Policji lub prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Z chwilą skazania może Pan żądać obowiązku naprawienia szkody poprzez zwrot kosztów. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            


