Pytanie z dnia 16 lutego 2023

Byłam w salonie fryzjerskim na wizycie, szłam z nadzieją, że poprawią ich kolor i wygląd. Niestety tak się nie stało. Zażądałam zwrotu pieniędzy, fryzjerka kazała kontaktować mi się z jej prawnikiem, ponieważ twierdzi że wykonała ona to zgodnie ze sztuką fryzjerską. Poinformowałam ją o prawie konsumenta jakie działa w Polsce lecz dalej twierdzi, że wykonała ona swoją pracę dobrze. Rozmawiałam także z inną osobą prowadzącą własny salon fryzjerski i twierdzi on, że nie jest to dobrze wykonana praca. Dodam to tego jeszcze, że nie przypominam sobie abym dostała paragon lub była zapytana o to czy go chcę i, że rozmawiałam tylko i wyłącznie telefonicznie z osobą prowadzącą inny salon i po wizycie nic nie było robione z tymi włosami.

Dzień dobry, można ubiegać się o odszkodowanie od fryzjerki. Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 lutego 2023 14:34 Zmodyfikowano dnia: 17 lutego 2023 14:34 Obejrzało: 115 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.