bezpodstawne oskarżenia

Pytanie z dnia 18 lipca 2019

Dzień Dobry,
po moim wyjeździe, bez żadnego kontaktu ze mną, hotel obciążył moją kartę kredytową dodatkową kwotą 200 zł W rozmowie telefonicznej zostałem oskarżony o kradzież suszarki do włosów. W jaki sposób mogę na tak bezpodstawne oskarżenia i zabór pieniędzy zareagować?

Witam, W takiej sytuacji należałoby w pierwszej kolejności zawiadomić odpowiednie organy ścigania i dokonać innych istotnych dla sprawy ustaleń. Po uzyskaniu dodatkowych informacji będę mogła udzielić bardziej precyzyjnej odpowiedzi na zapytanie. Pozdrawiam, adw. Judyta Kasperkiewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 lipca 2019 15:22 Zmodyfikowano dnia: 18 lipca 2019 15:22 Obejrzało: 498 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Hotele najczęściej stosują różnego rodzaju regulaminy, które gość hotelu akceptuje podpisując kartę hotelową - karta, w której wpisuje się dane osobowe i inne. Zapewne hotel ma tego typu regulamin. I te 200zł traktuje jako tzw. karę umowną. Jeżeli jednak według Pana nie było tak, jak uznał hotel, a Pan nic nie podpisywał, o czym pisałem wyżej, to warto sprawę zgłosić na policji

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 lipca 2019 18:14 Zmodyfikowano dnia: 19 lipca 2019 18:14

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.