Pytanie z dnia 11 kwietnia 2017

Bank bezpodstawnie przeksięgował środki z rachunku do bieżącej spłaty kredytu na rachunek do całkowitej spłaty, ponad 20 reklamacji jest przeterminowanych, infolinia wprowadza w błąd, każdy mówi co innego, nie można skontaktować się z działem reklamacji, niewłaściwie działa system bankowości elektronicznej.
Chcę wystąpić z pozwem do sądu, proszę o informację jak skonstruować pozew, ile mnie to będzie kosztowało, złożenie sprawy w sądzie, na jakie odszkodowanie mogę liczyć, jakie ustawy regulują rozpatrywanie reklamacji przez banki, jakie przepisu unijne mówią o rozpatrywaniu reklamacji przez banki.

Dzień dobry, aby ocenić czy i jakie roszczenia Panu przysługują, trzeba się zapoznać z całą posiadaną przez Pana dokumentacją. Proszę się więc skontaktować z miejscowym adwokatem i skorzystać z jego usług w tym zakresie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 kwietnia 2017 12:17 Zmodyfikowano dnia: 11 kwietnia 2017 12:17 Obejrzało: 688 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.