Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy.

Pytanie z dnia 17 grudnia 2019

Witam,
Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym X. Dostałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia z danymi do przelewu oraz informacją, że po zaksięgowaniu wpłaty paczka zostanie wysłana. Przelew wykonałem tego samego dnia. Po 5 dniach otrzymałem od sklepu wiadomość, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru. Podczas wymiany maili przedstawiciel sklepu twierdził, że zamówienia opłacone kartą lub przez przelewy24 są realizowane w pierwszej kolejności w ciągu godziny, a opłacone przelewem tradycyjnym są przesuwane na koniec kolejki mimo, że zostały złożone i potwierdzone wcześniej. W regulaminie sklepu ani podczas składania zamówienia nie ma podanej takiej informacji co w przypadku krótkotrwałych promocji z góry dyskwalifikuje możliwość dokonania udanego zakupu. Proszę o odpowiedź czy takie tłumaczenie sklepu jest zgodne z prawem i czy można realizować zamówienia w sposób inny niż po dacie ich zawarcia jeżeli nie ma o tym mowy w regulaminie.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.