Pytanie z dnia 04 sierpnia 2016

Pod koniec maja zamówiłam buty ze strony internetowej isklepobuwie.com, pisałam mail-e z zapytaniem o moją przesyłkę, ponieważ czas oczekiwania miał wynosic 30 dni roboczych, w odpowiedzi na pierwszego mail-a uzyskałam odpowiedź, że przepraszają i, że ze względu na dużą ilośc zamówień czas oczekiwania może wydłużyc się o kolejne 30, niestety minęło już ponad 60 dni roboczych, a ja nadal nie otrzymałam mojej przesyłki, strona internetowa została usunięta i nie mam pojęcia co z tym robic, ponieważ pieniądze zostały już przelane na ich konto.

Dzień dobry, niestety obawiam się, że butów Pani nie otrzyma, gdyż osób poszkodowanych jest znacznie więcej. Polecam złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 sierpnia 2016 08:27 Obejrzało: 611 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, zakładam, że skoro strona internetowa została usunięta, to kontakt e-mailowy również się urwał? Jeśli dysponuje Pani adresem siedziby firmy, można wysłać pisemne odstąpienie od umowy wraz z wyznaczeniem terminu zwrotu zapłaconej ceny, jeśli termin upłynie bezskutecznie, pozostaje droga sądowa celem odzyskania wpłaconej kwoty powiększonej o przysługujące na dzień zapłaty odsetki. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 sierpnia 2016 08:39 Obejrzało: 610 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, a w jaki sposób Pan pąłcićl. moze procedura charge backu jak za pomoca karty kredytowej?

Odpowiedź nr 3 z dnia 5 sierpnia 2016 13:45 Obejrzało: 607 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem