usługa pogwarancyjna

Pytanie z dnia 06 czerwca 2019

Firma X posiada sprzęt który uległ awarii. Firma ta zgłasza się do Firmy Z, jedynego autoryzowanego serwisu producenta tego sprzętu w Polsce w celu naprawy. Firma X żąda sporządzenia i podpisania umowy z firma Z na wspomnianą naprawę ze względu na swoje wewnętrzne przepisy. Czy Firma Z będą jedynym autoryzowanym serwisem producenta może odmówić podpisania takiej umowy i tym samym odmówić wykonania usługi pogwarancyjnej?

Dzień dobry. To zależy od zawartych umów sprzedaży i warunków gwarancji. Za mało danych, aby odpowiedzieć. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2019 22:51 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2019 22:51 Obejrzało: 154 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.