Pytanie z dnia 18 czerwca 2022

15.06.22 około godziny 16.30 we wpłatomacie Santander Bank Polska urządzenie dosłownie "połknęło" mi 12 tysięcy złotych w 120 banknotach o nominałach 100 zł które dostałam jako kredyt w Kasie Stefczyka. Złożyłam reklamację ale jaka jest szansa, że odzyskam pieniądze w całości? Na infolinii nikt nie chce mi udzielić odpowiedzi, w bankowości internetowej też nie, a pracownik banku w ogóle jakby był niedorozwinięty. Co mogę zrobić jeżeli bank stwierdzi że nie odda mi pieniędzy? Dostałam kredyt i muszę go spłacać a pieniędzy nie ma. Bardzo proszę o odpowiedź.

Dzień dobry, co to znaczy, że urządzenie "połknęło pieniądze" ? Wpłatomat służy do wpłaty pieniędzy, więc chyba Pani sama je tam chciała wpłacić ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 czerwca 2022 11:33 Zmodyfikowano dnia: 20 czerwca 2022 11:33 Obejrzało: 311 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, dobrze że złożyła Pani reklamację. Jest szereg możliwości na odzyskanie pieniędzy, ale zależy to od okoliczności sprawy. Czy przy bankomacie był monitoring? Zachęcam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 czerwca 2022 08:18 Zmodyfikowano dnia: 30 czerwca 2022 08:18 Obejrzało: 201 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.