Pytanie z dnia 09 kwietnia 2020

14.09.2019 odbył się nasz ślub. Podpisałam umowę z kamerzystą, wpłaciłam zadatek 500 zł, 2000 zł dostał po weselu, 800 zł mieliśmy wpłacić przy odbiorze filmu. Czas jaki wyznaczył sobie na montaż to 160 dni.
Kamerzysta zwleka z oddaniem filmu, przekłada datę wysłania pliku, nie odbiera telefonów i rzadko odpisuje na SMS. Co możemy w takiej sytuacji zrobić?

Dzień dobry, najpierw trzeba się zapoznać z zawartą umową. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 kwietnia 2020 09:45 Zmodyfikowano dnia: 11 kwietnia 2020 09:45 Obejrzało: 171 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Podstawowym krokiem w tej sytuacji jest wezwanie do wydania przedmiotu umowy. Jeżeli kamerzysta nie wykona przedmiotu umowy to można skierować sprawę na drogę sądową.

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 kwietnia 2020 10:06 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2020 10:06 Obejrzało: 168 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.