Pytanie z dnia 15 czerwca 2018

12.04.2018 zakupiłem asortyment w firmie ......Sp. z o.o. Faktura została opłacona przelewem na następny dzień. Do dzisiaj nie dostałem asortymentu. Gdy kontaktuję się z .........em jestem co najmniej zbywany informacją, że towar "już" został wysłany. Wartość towaru, który zamówiłem wynosi 3834,94 zł netto. Dokonując zamówienia nie byłem poinformowany o takim czasie oczekiwania, wręcz przeciwnie, po opłaceniu faktury dostałem informację: "W przyszłym tygodniu otrzyma Pan klocki..."
Jakie kroki powinienem podjąć, żeby otrzymać swój towar, bądż rozwiązać umową i odzyskać przelane pieniądze. Maciej

Dzień dobry, aby można było ustalić dokładną Pana sytuację, trzeba się zapoznać z korespondencją ze sprzedawcą. Najpewniej będzie Pan mógł odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 czerwca 2018 18:19 Zmodyfikowano dnia: 15 czerwca 2018 18:19 Obejrzało: 150 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Wezwać do niezwłocznego przesłania w terminie np. 2 tygodni, zagrozić odstąpieniem od umowy, następnie od umowy odstąpić, wezwać do zwrotu pieniędzy, jeśli nie poskutkuje złożyć pozew w sądzie. Można się jeszcze zastanowić, czy nie doszło do oszustwa. Sprawa wymaga na pewni dogłębnej analizy. Zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 czerwca 2018 13:34 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2018 13:34 Obejrzało: 148 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.