zwrot towaru,odpowiedzialność sprzedawcy

Pytanie z dnia 12 kwietnia 2019

Dzień dobry, w zeszła srodę sprzedalam suknie slubna dziewczynie za pobraniem. Umowilysmy się jedynie telefonicznie, że podlega ona zwrotowi jedynie gdy okaże się podarta/uszkodzona/brudna. Jeśli jednak okaże się, że wymaga poprawek krawieckich kupująca na własną rękę zorganizuje sobie krawcowa. W dniu otrzymania sukni ( poniedzialek) napisała mi na fb, że suknia jest piękna, wygląda jak milion dolarów, wczoraj napisała jednak, że rodzina jej mówi, że na niej źle leży, i że chce odesłać. Czy muszę się zgadzać na zwrot? Kiedy odmowilam, zaczęła straszyć mnie policja i wymyślać, że suknia jest zniszczona. Posiadam jednak jej wcześniejsze wiadomości o tym jak chwali suknie. Nie wiem co robić. Poproszę o poradę.

Dzień dobry, jeśli sprzedała ją Pani jako osoba fizyczna, a nie przedsiębiorca, nie musi przyjmować zwrotu, skoro suknia jest zgodna z umową. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2019 12:23 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2019 12:23 Obejrzało: 463 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

proszę nie robić nic, nic Pani nie może zrobić oprócz straszenia

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 kwietnia 2019 14:35 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2019 14:35

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.