Zwrot towaru zakupionego przez llegro.

Pytanie z dnia 28 listopada 2019

Dzień dobry.
Dnia 27.07.2018 zakupiłem na Allegro telefon komórkowy. Sprzedawca nie chce przyjąć produktu do reklamacji z tytułu gwarancji pomimo tego że w wystawionej przez Niego aukcji była mowa o 24 miesięcznym okresie gwarancyjnym oraz fakturze VAT 23%. Umowa została zawarta na odległość dnia 27.07.2018. W późniejszym terminie została dosłana FV na której już widniała inna informacja – 12 miesięcy gwarancji.
Proszę o informację czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować na sprzedawcy przyjęcie telefonu do reklamacji.
Za odpowiedź z góry dziękuję.

Dzień dobry, jeśli jest Pan w stanie wykazać, że w ofercie była mowa o 24 miesięcznej gwarancji, to jak najbardziej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 listopada 2019 18:47 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2019 18:47 Obejrzało: 337 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowny Panie, obok uprawnień z gwarancji swoich praw można dochodzić również w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Oczywiście treść żądania zależna będzie od rodzaju wady i Pana statusu w tej transakcji (czy był Pan konsumentem czy nie) i ewentualnych postanowień zawartej umowy. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 listopada 2019 23:26 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2019 23:26

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.