Zwrot towaru zakupionego przez internet.

Pytanie z dnia 18 maja 2020

Witam! Przed kwarantanna kupilem towar w sklepie. Po tygodniu wyslalem poczta z powrotem( przed tym zlozylem reklamacje). Zakup byl zrobiony 13 marca i do dnia disziejszego nie dostalem zwrot. Mam potwierdzenie wysylki, zakupu w online bankingu i na koncie sklepu, tylko nie mam paragonu. Wysylalem z 15 maili, dzwonilem z 5 razy i nic. Mowia ze prelew BEDZIE zrpbiony, ale nic. Co moge zrobic w takiej sytuacji? Z gory dziekuje!

Dzień dobry, jeśli skutecznie odstąpił Pan od umowy, trzeba wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 maja 2020 11:06 Zmodyfikowano dnia: 19 maja 2020 11:06 Obejrzało: 278 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Czy formalne wezwanie pisemne było kierowane do sklepu?

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 maja 2020 23:38 Zmodyfikowano dnia: 19 maja 2020 23:38 Obejrzało: 276 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem