Zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem.

Pytanie z dnia 14 lipca 2021

Witam kupiłam buty przez internet, towar przyszedł niezgodny z zamówieniem od razu to zgłosiłam, poprosili o zwrot. Zwróciliśmy towar wraz z odstąpieniem od umowy w regulaminie jest napisane że mają 14 dni na zwrot środków od dnia otrzymania zwrotu. Paczka do nich doszła 16 czerwca więc zwrot powinien być do 30 czerwca. Pomimo wielu upomnień wraz z wezwaniem do zapłaty oraz straszeniem zapłata odsetek zgodnie z art. 491kc zwrotu dalej nie ma tylko wiadomość że proszą o cierpliwość. Teraz od kilku dni nie odpisują na email i nie odbierają telefonu. Co możemy zrobić żeby odzyskać pieniążki?

Dzień dobry, pozostaje złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 lipca 2021 20:00 Zmodyfikowano dnia: 14 lipca 2021 20:00 Obejrzało: 357 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, nie pozostaje nic innego jak skierować sprawę do sądu. Pozdrawiam, adw. Katarzyna Jarosz

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 lipca 2021 22:22 Zmodyfikowano dnia: 14 lipca 2021 22:22 Obejrzało: 356 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.