Zwrot towaru. Nieuczciwy sprzedawca.

Pytanie z dnia 04 marca 2020

Witam. 12.02.2020r kupiłem ze sklepu online highsmile produkt. Po otrzymaniu przesyłki i przeczytaniu instrukcji dowiedziałem się, że produkt jest dla mnie nieodpowiedni. Napisałem kilka maili o zwrot towaru i zwrot pieniędzy. Na maile nie otrzymałem odpowiedzi, ale w regulaminie jest napisane, że wystarczy tylko poinformować sklep o zwrocie, na co mam 14 dni. Produkt odesłałem 20 lutego. Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi i zwrotu pieniędzy. Napisałem jeszcze jednego maila, że skieruję sprawę do sądu i dałem ostateczny termin zwrotu. Również brak odpowiedzi. Co mam zrobić z nieuczciwym sprzedawcą? Ps. Za produkt zapłaciłem około 200zł. Proszę o pomoc.

Dzień dobry pozostaje skierowanie sprawy do sądu lub do urzędu ochrony konsumentów. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 marca 2020 17:50 Zmodyfikowano dnia: 4 marca 2020 17:50 Obejrzało: 246 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę skierować sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 marca 2020 00:27 Zmodyfikowano dnia: 6 marca 2020 00:27 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.