Zwrot towaru. Nieuczciwy sprzedawca.
Pytanie z dnia 04 marca 2020
Witam. 12.02.2020r kupiłem ze sklepu online highsmile produkt. Po otrzymaniu przesyłki i przeczytaniu instrukcji dowiedziałem się, że produkt jest dla mnie nieodpowiedni. Napisałem kilka maili o zwrot towaru i zwrot pieniędzy. Na maile nie otrzymałem odpowiedzi, ale w regulaminie jest napisane, że wystarczy tylko poinformować sklep o zwrocie, na co mam 14 dni. Produkt odesłałem 20 lutego. Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi i zwrotu pieniędzy. Napisałem jeszcze jednego maila, że skieruję sprawę do sądu i dałem ostateczny termin zwrotu. Również brak odpowiedzi. Co mam zrobić z nieuczciwym sprzedawcą? Ps. Za produkt zapłaciłem około 200zł. Proszę o pomoc.
Aleksandra Pietrzykowska Radca prawny
Kancelaria Prawna - Radca Prawny Aleksandra Pietrzykowska
Długa 24b, 05-420 Józefów
Dzień dobry pozostaje skierowanie sprawy do sądu lub do urzędu ochrony konsumentów. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Artur Stachurski Radca prawny
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Proszę skierować sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.