Zwrot towaru. Nieuczciwy sprzedawca.

Pytanie z dnia 04 marca 2020

Witam. 12.02.2020r kupiłem ze sklepu online highsmile produkt. Po otrzymaniu przesyłki i przeczytaniu instrukcji dowiedziałem się, że produkt jest dla mnie nieodpowiedni. Napisałem kilka maili o zwrot towaru i zwrot pieniędzy. Na maile nie otrzymałem odpowiedzi, ale w regulaminie jest napisane, że wystarczy tylko poinformować sklep o zwrocie, na co mam 14 dni. Produkt odesłałem 20 lutego. Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi i zwrotu pieniędzy. Napisałem jeszcze jednego maila, że skieruję sprawę do sądu i dałem ostateczny termin zwrotu. Również brak odpowiedzi. Co mam zrobić z nieuczciwym sprzedawcą? Ps. Za produkt zapłaciłem około 200zł. Proszę o pomoc.

Dzień dobry pozostaje skierowanie sprawy do sądu lub do urzędu ochrony konsumentów. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 marca 2020 17:50 Zmodyfikowano dnia: 4 marca 2020 17:50

Proszę skierować sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 marca 2020 00:27 Zmodyfikowano dnia: 6 marca 2020 00:27

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.