Zwrot poniesionych kosztów za naprawę od sprzedawcy auta.
Pytanie z dnia 10 stycznia 2021
Witam, zakupiłam auto 02.01.2021 r
podczas oględzin wszystko niby było okej, lecz po 4/5 dniach wyszła wada - zamek manualny główny nie zamykał drzwi w aucie, mechanik powiedział, że jest całkowicie do wymiany ponadto drzwi od strony pasażera przestały się domykać ( opadnięty mechanizm brak „ odbicia klamki ). Czy w tym przypadku mogę wymagać od sprzedającego zwrotu poniesionych kosztów naprawy ?
Proszę o odpowiedź.
Michał Bukowski Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Tak jest taka możliwość powołując się na rękojmie.
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.


