Zwrot poniesionych kosztów za naprawę od sprzedawcy auta.

Pytanie z dnia 10 stycznia 2021

Witam, zakupiłam auto 02.01.2021 r
podczas oględzin wszystko niby było okej, lecz po 4/5 dniach wyszła wada - zamek manualny główny nie zamykał drzwi w aucie, mechanik powiedział, że jest całkowicie do wymiany ponadto drzwi od strony pasażera przestały się domykać ( opadnięty mechanizm brak „ odbicia klamki ). Czy w tym przypadku mogę wymagać od sprzedającego zwrotu poniesionych kosztów naprawy ?
Proszę o odpowiedź.

Tak jest taka możliwość powołując się na rękojmie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 stycznia 2021 18:22 Zmodyfikowano dnia: 11 stycznia 2021 18:22

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.