Zwrot kosztów rezerwacji hotelu w związku z koronawirusem.

Pytanie z dnia 15 marca 2020

Dokonałam rezerwacji hostelu w Warszawie (15.03-11.04) na portalu booking.com w dniu czwartek 12 marca. Następnego dnia (13.03) dotarła do mnie informacja o tym, że do 25 marca będą zamknięte wszystkie muzea, teatry, kina itp. Zwróciłam się więc do obiektu z prośbą o anulowanie rezerwacji (nie minęły 24h). Odpowiedź otrzymałam dopiero dzisiaj 15.03 po ponownej prośbie. Rezerwacja była zaznaczona jako oferta bezzwrotna. Czy jest szansa, że odzyskam zwrot kosztów? Jakie kroki powinnam podjąć?

Dzień dobry, ale jaką dokładnie odpowiedź Pani otrzymała ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 marca 2020 16:51 Zmodyfikowano dnia: 16 marca 2020 16:51 Obejrzało: 489 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.