Zwrot kosztów rezerwacji hotelu a koronawirus.

Pytanie z dnia 14 kwietnia 2020

W grudniu 2019 wykupiłam lot i hotel na majówkę 30.4-3.5 do Istambułu przez firmę X w systemie bezzwrotnym. Lot się nie odbędzie, granice są zamknięte, wiec z hotelu tez nie skorzystam, firma twierdzi ze te pieniądze są nie do odzyskania. Czy jest jakiś sposób na ich odzyskanie w sytuacji pandemii? Ewentualnie wymuszenie przesunięci aterminu?

Dzień dobry, a gdzie dokładnie kupiła Pani ten lot i hotel ? W polskim przedsiębiorstwie ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 kwietnia 2020 08:42 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2020 08:42 Obejrzało: 270 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Odpowiedź na pytanie wymaga doprecyzowania, od kogo zakupiona została wycieczka. W razie dalszych pytań, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adw. Julia Szkudlarek, tel. 693 728 028, info@kancelariaszkudlarek.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 kwietnia 2020 10:10 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2020 10:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.