Pytanie z dnia 24 stycznia

Zrobiłem przelew walutowy w euro, z banku ING, na drugie moje konto w banku ZEN na kwotę 1400 euro, przelew był ,,pilny'' i zrobiony opcją ,,ponów transakcje" (ponieważ miesiac wcześniej był robiony przelew walutowy między tymi kontami i było wszystko ok) . Mineło prawie 2 tygodnie, przelew nie przyszedł, kontaktowałem się z oba bankami. Bank ZEN twierdzi że żaden przelew do nich nie przyszedł i sprawdzali wszystko 3 razy - oni nic nie wiedzą, mam się kontaktować z ing. Zadzwoniłem do ING a ING mówi ,że wysłali przelew i nie wiedzą co później się dzieje z tymi pieniedzmi, ale przelew poszedł prawidłowo i oni u siebie tych pieniędzy nie mają. A przelewy SEPA nie przechodzą przez banki pośredniczące, więc gdzie są te pieniądze?

Dzień dobry, trzeba złożyć oficjalną reklamację. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 stycznia 2024 10:02 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2024 10:02 Obejrzało: 34 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Jeśli przelew walutowy pilny nie doszedł, to warto skontaktować się z bankiem, który zlecił przelew. W tym przypadku należy skontaktować się z ING i poprosić o wyjaśnienie sytuacji. Możliwe, że przelew został zablokowany przez bank odbiorcy lub zwrócony do banku nadawcy. Warto również sprawdzić, czy podano poprawne dane odbiorcy, takie jak numer rachunku bankowego, kod SWIFT i adres banku. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 stycznia 2024 22:51 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2024 22:51 Obejrzało: 34 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.