Pytanie z dnia 22 sierpnia 2017

Zostałam oszukana przez portal, na którym rezerwuje się noclegi. Rezerwacja zrobiona początkiem lipca, wyjazd 6 sierpnia. 2 dni przed wyjazdem portal odwołał moją rezerwację nie informując mnie o anulowaniu mojej rezerwacji. W tej chwili nie chcą mi wyjaśnić dlaczego tak się stało. Czy mam szansę na odszkodowanie? Czy mogą Państwo zająć się tą sprawą?

Teoretycznie z tytułu nienależycie wykonanej umowy istnieje podstawa do dochodzenia odszkodowania od strony, która nie wywiązała się z jej warunków. Jednak trzeba również wykazać szkodę. Więc tu pojawia się pytanie czy w związku z anulacją rezerwacji poniosła Pani szkodę rozumianą jako rzeczywistą stratę bądź utracone korzyści? Ponadto dla oceny ewentualnych roszczeń niezbędne jest zapoznanie się z regulaminem serwisu, za pomocą którego dokonała Pani rezerwacji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 sierpnia 2017 20:10 Zmodyfikowano dnia: 25 sierpnia 2017 20:10 Obejrzało: 161 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.