Pytanie z dnia 22 sierpnia 2017
Zostałam oszukana przez portal, na którym rezerwuje się noclegi. Rezerwacja zrobiona początkiem lipca, wyjazd 6 sierpnia. 2 dni przed wyjazdem portal odwołał moją rezerwację nie informując mnie o anulowaniu mojej rezerwacji. W tej chwili nie chcą mi wyjaśnić dlaczego tak się stało. Czy mam szansę na odszkodowanie? Czy mogą Państwo zająć się tą sprawą?
Jarosław Bonk Adwokat (Od 2011)
Bonk Przybyszewski Wasilewski Adwokacka Spółka Partnerska
Plac Żwirki i Wigury 9a, 43-300 Bielsko-Biała
Teoretycznie z tytułu nienależycie wykonanej umowy istnieje podstawa do dochodzenia odszkodowania od strony, która nie wywiązała się z jej warunków. Jednak trzeba również wykazać szkodę. Więc tu pojawia się pytanie czy w związku z anulacją rezerwacji poniosła Pani szkodę rozumianą jako rzeczywistą stratę bądź utracone korzyści? Ponadto dla oceny ewentualnych roszczeń niezbędne jest zapoznanie się z regulaminem serwisu, za pomocą którego dokonała Pani rezerwacji.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.