Pytanie z dnia 22 sierpnia 2017

Zostałam oszukana przez portal, na którym rezerwuje się noclegi. Rezerwacja zrobiona początkiem lipca, wyjazd 6 sierpnia. 2 dni przed wyjazdem portal odwołał moją rezerwację nie informując mnie o anulowaniu mojej rezerwacji. W tej chwili nie chcą mi wyjaśnić dlaczego tak się stało. Czy mam szansę na odszkodowanie? Czy mogą Państwo zająć się tą sprawą?

Teoretycznie z tytułu nienależycie wykonanej umowy istnieje podstawa do dochodzenia odszkodowania od strony, która nie wywiązała się z jej warunków. Jednak trzeba również wykazać szkodę. Więc tu pojawia się pytanie czy w związku z anulacją rezerwacji poniosła Pani szkodę rozumianą jako rzeczywistą stratę bądź utracone korzyści? Ponadto dla oceny ewentualnych roszczeń niezbędne jest zapoznanie się z regulaminem serwisu, za pomocą którego dokonała Pani rezerwacji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 sierpnia 2017 20:10 Zmodyfikowano dnia: 25 sierpnia 2017 20:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.