Zmiana czasu pracy w w związku z walka z covid.

Pytanie z dnia 13 października 2020

Witam.
Mój pracodawca zarządził zmianę systemu pracy w ramach walki z Covid. Podzielono pracowników na pary którym przydzielono sprzęt - jeden laptop na parę (jedna osoba zdalnie druga w biurze). Szefowa zarządziła ze wymiana sprzętu odbywa się tylko w biurze. Czy może ode mnie żądać żebym przyjeżdżała do biura w weekendy lub po godzinach pracy specjalnie po to żeby zostawić laptopa kolezance? Mieszkam poza miastem w którym pracuje.

Dzień dobry. Nie, nie można żądać tego od pracownika. Może to Pani robić w ramach godzin pracy. Zapraszam do kontaktu, m.kozlowski@ewslegal.pl, 531 374 466, radca prawny Marcin Kozłowski.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 października 2020 10:41 Zmodyfikowano dnia: 14 października 2020 10:41

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.