Pytanie z dnia 05 października 2017

Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym płacąc przedpłatą (niewielka kwota bo 44zł). Paczka rzekomo została do mnie wysłana, jednak sprzedawca nie chce podać mi nr do śledzenia, paczka nigdy nie dotarła a upłynął już maksymalny czas w jakim poczta polska dostarcza paczkę. Sprzedawca ignoruje moje maile a jedyna forma kontaktu ze sprzedawcą to formularz kontaktowy na stronie sklepu, który w dodatku czasami działa a czasami nie działa - przychodzą maile zwrotne z informacją o błędnym adresie email. Gdzie mogę zgłosić tę sprawę i w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze ?

Dzień dobry, proszę wysłać oficjalne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wezwać sprzedawcę do zwrotu pieniędzy. Dane sprzedawcy powinny być zamieszczone w regulaminie sklepu internetowego. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 października 2017 08:03 Zmodyfikowano dnia: 8 października 2017 08:03 Obejrzało: 155 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.