Pytanie z dnia 28 listopada 2017

Zdarza się tak, że w wyniku niekompetencji, błędu lub złej woli przedsiębiorcy (lub jego pracownika) konsument musi ponosić koszty, aby sytuację wyjaśnić czy poprawić. Pracownik przedsiębiorcy powinien być przygotowany do swoich obowiązków i wykonać je z należną starannością co robi w czasie pracy i za wynagrodzeniem. Konsument zaś ponosi koszty oraz traci czas, który mógłby zostać wykorzysany inaczej.
Czy jest norma prawna zawarta w jakimś przepisie, która upoważnia do zwrotu kosztów i zapłaty za poświęcony czas, w przypadku uznania winy przedsiębiorcy?

Dzień dobry, być może istnieje możliwość dochodzenia odszkodowania. Aby udzielić wyczerpującej porady prawnej niezbędne jest nieco więcej informacji z Pana strony, proszę więc o bezpośredni kontakt telefoniczny. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 listopada 2017 12:22 Zmodyfikowano dnia: 30 listopada 2017 12:22

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.