Pytanie z dnia 02 listopada 2018
Zamówiłem 28 października w niedzielę wieczorem paczke ze sklepu z ekologiczną żywnością, 4 opakowania kakao i 4 opakowania przyprawy. Paczke dostarczono do paczkomatu 31 pazdziernika, a ja ja odebrałem w piątek 2 listopada okazało się, ze kakao miało date ważności wlasnie do 2 listopada 2018 roku, otworzylem jedna paczke ale 3 pozostałe chęć zwrócić no bo sa praktycznie przeterminowane. Zwrot towaru czy reklamacja? Kto ponosi koszty zwrotu?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jaki termin ważności kakao podano na stronie sklepu, gdzie je Pani zamówiła ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat
Kancelaria Adwokacka Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego Michał Okoniewski
Paderewskiego 7, 64-100 Leszno
Dzień dobry, sugeruję zgłoszenie reklamacji. W takiej sytuacji koszty odesłania towaru pokrywa sprzedawca. Pozdrawiam, Michał Okoniewski, adwokat
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                                            
                                             
                     
                             
                            

