Pytanie z dnia 14 czerwca 2017

Zamówiłam trampolinę przez Internet zapłaciłam online 4.06 i do tej pory nie otrzymałam ani pieniędzy ani towaru a do tego nie odpowiadają na e-maile oraz nie odbierają telefonów.

Dzień dobry, jeśli trampolinę zamówiła Pani jako konsument, może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Jeśli trampolina została zamówiona w ramach prowadzonej działalności, trzeba ustalić w jaki sposób określono termin dostawy sprzętu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2017 13:43 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2017 13:43 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem