Pytanie z dnia 11 sierpnia 2016

Zamówiłam towar na fimę do sprzedaży.Nie dostałam go w całosci i nie mogę się doprosić o przesłanie mi reszty towaru.Nie odbierają ode mnie telefonu i nie odpowiadają na e-maile.Czy w związku z tym mogę zwrócić i ten towar który dostałam i domagać się zwrotu całej kwoty jaką zaplaciłam za cały towar?

Dzień dobry, kiedy towar został dostarczony ? Co dokładnie Pani zakupiła, a co nie zostało dostarczone ? Czy spisała Pani protokół ? W jakiej formie i kiedy dokładnie zgłosiła Pani braki ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 sierpnia 2016 11:37 Obejrzało: 297 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem