Pytanie z dnia 07 stycznia 2023

Zamówiłam nowy samochód w październiku. Wplacilam zaliczke 1000 zl. Nie byla sporzadzona umowa tylko otrzymałam fokument potwierdzający zlozenie zamowienia nr.....
Samochód byl do odbioru w grudniu, jednak gdy pojechalam go zobaczyć mi sie nie spodobał, miedzy czasie usłyszałam zle opinie o modelu tego samochodzu. I postanowiłam zrezygnować. Poinformowałam o tym sprzedawce telefonicznie ze rezygnuję i przyjął
to do wiadomości nie wspominajacmi ze mam zlozyc rezygnavje na pismie. Następnego dnia otrzymałam fakturę za samochod z obowiązkiem zapłacenia gdzie sprzedajaca mi powiedziała ze zamówienie
nie wygasło bo ona nie otrzymala tego na pismie... Czy musze płacić za ten samochod ? Czy jest szansa na odzyskanie zaliczki?

Dzień dobry, aby to ocenić, konieczne byłoby zapoznanie się z treścią prowadzonej przez Państwa korespondencji. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 stycznia 2023 21:16 Zmodyfikowano dnia: 8 stycznia 2023 21:16

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.