Zamówienie internetowe.
Pytanie z dnia 25 lutego 2020
Zrobiłam I oplacilam zamówienie w sklepie internetowym. Minął termin dostawy, a towaru nie otrzymałam. Telefon sprzedawcy jest wyłączony, wyslalam maila z oświadczeniem odstąpienia od umowy I na to również nie odpowiada. Co mam zrobić w tej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim ustalić czy sprzedawca faktycznie działa. Jeśli tak- wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Jeśli nie- rozważyć złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            

