zakupy przez internet,zwrot internetowy

Pytanie z dnia 01 marca 2019

Kupiłem komputer w sklepie X-com przez internet. To musiał być prezent, dlatego gdy zabierałem komputer nie rozpakowałem go. Już kiedy był rozpakowany, okazało się że monitor był uszkodzony. Co w takiej sytuacji można zrobić żeby otrzymać kompensację?

Dzień dobry, zgłosić reklamację do x-kom. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 marca 2019 15:20 Zmodyfikowano dnia: 4 marca 2019 15:20

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem