Zakupy przez internet.

Pytanie z dnia 02 stycznia 2020

Dzien dobry. 9 listopada 2019 zamówiłem produkt w sklepie internetowym, zarejestrowanym w Polsce. Zamówienie zostało opłacone z góry. Do dziś niestety towaru nie otrzymałem, ze sklepem nie ma kontaktu - nie odbierają telefonów (dzwoniłem kilkadziesiąt razy od tego czasu), nie odpisują na maile. W regulaminie maksymalny czas oczekiwania wynosił 14 dni roboczych. Co mogę zrobić?

Dzień dobry, odstąpić od umowy, zażądać zwrotu środków i skierować pozew do sądu. Jeśli nie zapłacą dobrowolnie będzie można rozważyć złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 stycznia 2020 20:06 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2020 20:06 Obejrzało: 361 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

można zgłosić sprawę na policję wskazując że doszło do oszustwa

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 stycznia 2020 20:18 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2020 20:18

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.