Zakupy przez internet.

Pytanie z dnia 24 kwietnia 2020

Dzień dobry, proszę o pomoc:
Co zrobić gdy zamówiliśmy laptopa ze sklepu internetowego, zapłaciliśmy fakturę proforma i od tygodnia zanika kontakt ze sprzedawcą, brak informacji o statusie realizacji,...?

Dzień dobry, należy najpierw zweryfikować czy sprzedawca faktycznie istnieje czy jest to próba oszustwa. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 kwietnia 2020 09:15 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2020 09:15 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry można złożyć zawiadomienie na policję. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 kwietnia 2020 11:56 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2020 11:56

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.