Zakupy internetowe.

Pytanie z dnia 29 kwietnia

Dzień dobry czy sprzedawca internetowy ma obowiązek mi sprzedać towar w cenie promocyjnej 0zl który zamówiłam??
W regulaminie piszę że klient kupił za tą cena jaką podana w ogłoszeniu

Dzień dobry, sprzedawca może się uchylić od umowy zawartej pod wpływem błędu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2022 12:44 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2022 12:44 Obejrzało: 35 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry, trudno powiedzieć bez weryfikacji treści regulaminu sklepu on-line lub regulaminu promocji, zasadniczo jednak oferta sprzedawcy wobec konsumenta, skutecznie mu złożona, wiąże sprzedawcę - w tym przypadku co do gratisu. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 kwietnia 2022 14:30 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2022 14:30 Obejrzało: 35 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.