Zakupy internetowe.

Pytanie z dnia 30 listopada 2020

Witam, kilka dni temu za pośrednictwem aplikacji Glovo robiłam zakupy ze sklepu Biedronka. Wszystko poszło zgodnie z planem, środki automatycznie zostały zabrane z mojego konta. Po dwóch godzinach od transakcji nie dostałam żadnej informacji na jakim etapie jest moje zamówienie i kiedy kurier je dostarczy. Skontaktowałam się z konsultantem glovo który odpowiedział mi że środki zostaną zwrócone na moje konto w ciągu 14 dni. Czy Glovo może przetrzymywać moje pieniądze, nie informując mnie nawet że moje zamówienie nie będzie zrealizowane. Pozdrawiam K

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.