Zakupy internetowe.

Pytanie z dnia 13 grudnia 2019

Dzień dobry,
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, po prawie tygodniu nie mam żadnej informacji zwrotnej ze sklepu, nie odpisują na maile ani nie można się dodzwonić. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, jeśli zamowienie złożyła Pani jako konsument, już teraz może odstąpić od umowy. Jeśli jako przedsiębiorca, trzeba się najpierw zapoznać z regulaminem i ustalić czy termin realizacji umowy już minął. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 grudnia 2019 09:56 Zmodyfikowano dnia: 16 grudnia 2019 09:56 Obejrzało: 262 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

czy przelane zostały pieniądze za zamówienie? w braku dalszego kontaktu mozna złożyć w prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa oszustwa.

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 grudnia 2019 11:24 Zmodyfikowano dnia: 16 grudnia 2019 11:24

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.