Pytanie z dnia 23 lipca 2016

Zakupiłem telefon na firmę. Telefon upadł i z mojej winy zniszczył się ekran. W salonie gdzie zakupiłem telefon odpłatnie wymieniłem ekran. Wymiana ekranu wykonana była wadliwie - ekran odklejal się. Reklamowalem wykonanie uslugi - wymiane ekranu. Serwis ponownie wykonał usługę wadliwie. W sumie 3 razy reklamowalem wadliwe wykonanie usługi. Przy trzeciej reklamacji serwis nie uznał jej, twierdząc że odrzuca reklamacje, ponieważ było to uszkodzenie mechaniczne spowodowane przez użytkownika (pod ekran prawdopodobnie dostało się ziarnko piasku i przy używaniu ekranu rozlał się; taka sytuacja zaistniała z powodu źle wykonanej usługi przez serwis i odklejonego ekranu). Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Minęło 3 tygodnie od odrzucenia mojej reklamacji.
Pozdrawiam

Dzień dobry, co dokładnie napisał serwis? Kiedy dokładnie oddawał Pan telefon do serwisu i kiedy go odbierał (chodzi o wszystkie 3 sytuacje) ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 lipca 2016 19:56 Obejrzało: 257 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.