Pytanie z dnia 16 listopada 2018

Zakupiłem samochód miesiąc temu. W ostatnim czasie nastąpiła awaria silnika. Poinformowałem o tym sprzedawcę(osoba fizyczna) gdyż mechanik podejrzewa że potrzebny będzie remont silnika 1/3 wartości auta. Sprzedawca miał zorientować się jakie ma prawa i dać znać za dwa dni. Minął tydzień, nie odbiera telefonów nie odpisuje. Powinienem wkroczyć na drogę sądową czy porozumieć się z nim za pomocą adwokata. Mechanik może w tym czasie rozbierać silnik? Wiem że jest coś takiego jak rękojmia. Jak to wykorzystać?

Dzień dobry, najpierw należy ustalić jaka jest dokładnie przyczyna awarii silnika, a następnie skonsultować z adwokatem lub radcą prawnym, aby mógł on ocenić (po zapoznaniu się także z umową sprzedaży samochodu) czy przysługuje Panu prawo dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tytułu rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 listopada 2018 15:51 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2018 15:51 Obejrzało: 361 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę nie zwlekać i skontaktować się z adwokatem. Sprzedawca odpowiada za ujawnioną wadę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 19:50 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2018 19:50

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.