Pytanie z dnia 10 maja 2020

Zakup telefonu w sklepie stacjonarnym, płatność gotówką. Sklep nie chce uznać zwrotu ponieważ zakup nie był przez Internet. Czy mam prawo do zwrotu w zakresie "14 dni na zwrot bez podania przyczyn"

Dzień dobry, jeśli zakupu dokonano w siedzibie przedsiębiorcy, to nie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 maja 2020 14:34 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2020 14:34 Obejrzało: 273 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli sklep nie dopuszcza zwrotu, nie ma możliwości przymuszenia. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 maja 2020 14:36 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2020 14:36

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.