Pytanie z dnia 08 lutego 2018

Z winy organu rentowego świadczenie emerytalne mojej zmarłej matki nie zostało wstrzymane, tylko omyłkowo przekazane na konto nieżyjącej mojej mamy.ZUS zwrócił się na piśmie do banku z prośbą o zwrot tych pieniędzy , cytuję : " Kierując się dobrem naszej klientki, zważywszy na błąd i niedopatrzenie organu rentowego, raz jeszcze prosimy o przekazanie kwoty świadczenia zmarłej, wypłaconej za miesiąc czerwiec, na rachunek ZUS " Mama zmarła 5 czerwca 2017 r. , ja zgłosiłam się do ZUS 12 czerwca 2017 , w dniu zamknięcia przetwarzania listy terminowej na 25 czerwca 2017. Bank odpowiedział negatywnie . Proszę o odpowiedź czy bank miał prawo tak postąpić ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.