Pytanie z dnia 18 maja 2017
Wysłałem telefon 18 kwietnia do serwisu współpracującego z firma Digital Care. Mimo ubezpieczenie nie został mi wymieniony wyświetlacz a pomimo przekroczenia 14 dni roboczych nie został mi odesłany mój telefon ani nie dostałem gwarantowanego telefonu zastępczego. Mimo codziennych kontaktów z centrala oraz osoba zajmująca się bezpośrednio sprawa mojego telefonu nie otrzymałem informacji kiedy zostanie mi zwrócony mój telefon. Co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim proszę sprecyzować czy korzystał Pan z uprawnień z rękojmi czy z gwarancji ? Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            

