Pytanie z dnia 12 listopada 2018
Wysłałam na gwarancji gitarę do sklepu muzycznego (kytary.pl), bo zepsuło się gniazdo na kabel. Zapakowałam ją w oryginalny karton i owinelam gitarę folią piankową, tą samą, którą dostałam wcześniej od nich. Kurier GLS uszkodził ja, powstały głębokie pęknięcia. Sklep odesłał gitarę, twierdząc że już nie ma sensu jej naprawiać i że to moja wina że była za słabo zapakowana. Podczas ich transportu do mnie gitara uszkodziła się jeszcze bardziej i już w żadnym stopniu nie nadaje się do użytku. Sklep wypiera się winy, kurier tak samo. Powiedzieli że nic z tym nie mogą zrobić. Czy jest jakaś szansa odzyskania pieniędzy lub nowej gitary? Jej wartość to ponad 1200zł.
Michał Gruchacz Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Gruchacz
Centralna 40, 07-200 Wyszków
Witam, Jeżeli paczka była prawidłowo zapakowana i kurier (GLS) ją uszkodził w trakcie wykonywania usługi to podmiotem odpowiedzialnym jest GLS. Wówczas można GLS pociągnąć go do odpowiedzialności odszkodowawczej - wyliczają szkodę. Pozostaje jeszcze kwestia wykazania, że taka sytuacja miała miejsce. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny
Katarzyna Maria Korgól Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Sprawa wymaga analizy.

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.