Wypłata wynagrodzenia na błędne konto

Pytanie z dnia 11 października 2019

Witam,
na umowie zlecenie mimo podpisania aneksu o zmianie nr konta zleceniodawca się pomylił (nie zmienił nr konta w systemie) i wysłał pensję na stare konto (należące do osoby trzeciej, z którego nie mam możliwości odzyskania środków). Czy zleceniodawca ma obowiązek wysłania mi pensji ponownie? Aneks został podpisany 29.08 a pensja weszła 26.09. Próby polubownych pertraktacji zakończyły się fiaskiem (zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację i temat ucięto). Jakie kroki podjąć w celu odzyskania środków? Pozdrawiam

Dzień dobry, to wina zleceniodawcy, więc ma on obowiązek zapłacić Pani, a może dochodzić zwrotu od osoby, na której rachunek dokonał przelewu. Polecam wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 października 2019 13:04 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2019 13:04 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Tak, ma obowiązek wysłanie ponownie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 października 2019 16:37 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2019 16:37 Obejrzało: 299 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.