Wypłata wynagrodzenia na błędne konto

Pytanie z dnia 11 października 2019

Witam,
na umowie zlecenie mimo podpisania aneksu o zmianie nr konta zleceniodawca się pomylił (nie zmienił nr konta w systemie) i wysłał pensję na stare konto (należące do osoby trzeciej, z którego nie mam możliwości odzyskania środków). Czy zleceniodawca ma obowiązek wysłania mi pensji ponownie? Aneks został podpisany 29.08 a pensja weszła 26.09. Próby polubownych pertraktacji zakończyły się fiaskiem (zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację i temat ucięto). Jakie kroki podjąć w celu odzyskania środków? Pozdrawiam

Dzień dobry, to wina zleceniodawcy, więc ma on obowiązek zapłacić Pani, a może dochodzić zwrotu od osoby, na której rachunek dokonał przelewu. Polecam wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 października 2019 13:04 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2019 13:04 Obejrzało: 406 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Tak, ma obowiązek wysłanie ponownie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 października 2019 16:37 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2019 16:37

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.