wyłudzenie

Pytanie z dnia 13 marca 2019

Witam. Chciałaby uzyskać poradę na temat wyłudzenia. W grudniu 2018 roku pojawił się w naszym sklepie klient chcący wymienić produkt na inny. Do tego produktu dodatkowo miał wykupioną dodatkową polisę. Zwróciliśmy mu pieniądze za zwracany towar oraz polisę (polisa w wysokości ok. 1200zł) odbierając dokumenty, ale okazało się, że u ubezpieczyciela polisa ta się automatycznie nie anulowała. Dodatkowo okazało się również, że klient odstąpił od polisy także u ubezpieczyciela, który również zwrócił mu równowartość polisy, czyli docelowo klient dwukrotnie otrzymał zwrot wartości polisy. Co możemy zrobić w takim przypadku, aby odzyskać stracone pieniądze? Bardzo proszę o pomoc.

Dzień dobry, wezwać go na piśmie do zapłaty, ewentualnie zawiadomić Policję o możliwości popełnienia przestępstwa z art. 286 KK (oszustwo). Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 marca 2019 13:41 Zmodyfikowano dnia: 15 marca 2019 13:41

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.