Wylicytowanie towaru z wadą ukrytą.Rekompensata za naprawę.

Pytanie z dnia 05 grudnia 2019

Wylicytowałem drukarkę, która była uszkodzona. Dowidziałem się dopiero gdy zakupiłem materiały eksploatacyjne za kwotę 248,33 zł. W dyskusji ze sprzedającym poinformowałem o moich roszczeniach(koszt przesyłki, drukarka oraz rekompensata za materiały eksploatacyjne). Sprzedawca zgodził się na zwrot wszystkich kosztów związanych z transakcją. Odesłałem drukarkę wraz z zakupionymi materiałami, licząc, że sprzedawca dotrzyma umowy, natomiast dostałem tylko zwrot kosztów przesyłki i drukarki. Co w takiej sytuacji należy zrobić, gdy sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy w ramach rekompensaty?

Witam, warto zacząć od wysłania do sprzedawcy wezwania do zapłaty za materiały, w szczególności, jeżeli zachował Pan korespondencję ze sprzedawcą, który się na to zgodził. Pozdrawiam, adw. Katarzyna Jarosz

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 grudnia 2019 18:31 Zmodyfikowano dnia: 6 grudnia 2019 18:31

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.