Wykonane zlecenie a wezwanie do zwrotu zapłaty.

Pytanie z dnia 23 grudnia 2019

Klientka dla której wykonałem zlecenie, chce zwrotu pieniędzy za wykonane zlecenie.

Wykonałem dla niej utwór muzyczny, który zaakceptowała, po akceptacji za utwór zapłaciła, i wysłałem jej wszystkie materiały za pośrednictwem WeTransfer, gdzie po tygodniu link jest nieaktywny. Gdy wysyłałem pliki informowałem, że proszę pobrać jak najszybciej. Dwa tygodnie później twierdzi, że wyłudziłem od niej pieniądze, i że oczekuje zwrotu wynagrodzenia albo spotkamy się w sądzie. Mimo, że mam w historii maili opisane wszystko, to zastanawiam się, czy mam czego się obawiać.

Dzień dobry, ale informował Pan, że ma pobrać utwór „jak najszybciej” czy w określonym terminie ? To zdecydowana różnica. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 grudnia 2019 09:09 Zmodyfikowano dnia: 27 grudnia 2019 09:09 Obejrzało: 193 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.