Pytanie z dnia 12 grudnia 2021

Wraz z mężem chcielibyśmy uzyskać informacje jak postępować w sprawie źle wykonanej instalacji wentylacji mechanicznej, jeśli wykonawca nie poczuwa się do winy oraz naprawy. Jaki czas temu wykonawca wraz z męża pomocą, podjęli próbę doprowadzenia działania instalacji, co według instalatora miało pomóc a jednak okazało się to bezskuteczne. Po kilku telefonach do wykonawcy, wysłaliśmy pismo z prośbą i wyznaczonym czasem na naprawę źle działającej wentylacji, jednak wykonawca pozostaję głuchy na nasze wezwania. Przez niedziałającą instalację nie możemy dostać odbiorów nowo wybudowanego domu jednorodzinnego. Rekuperacja jaką mamy zrobioną przez wykonawce sprawia że dom zamiast odzyskiwać ciepło, cały czas wychładza budynek. Instalacja którą zrobił fachowiec sprawia również że poprzez kondensację w instalacji kapie nam woda z anemostatów do pomieszczeń użytkowych. Zaznaczę że budynek jest już ukończony w 100% a czekamy tylko na odbiory, jednak przez źle wykonaną instalację nie możemy tego zrobić i zamieszkać w naszym domu. Z wykonawcą mamy podpisaną umowę na wykonanie instalacji która, wykonał, lecz wykonał ją niewłaściwie. Wykonawca w rozmowie telefonicznej twierdził ze tylko z nami są problemy bo dzwonimy ja jako żona aż 2 razy dzwoniłam mąż miał większy kontakt z Wykonawcą.
Z jakiej pomocy możemy skorzystać w celu uzyskania np. zwrotów poniesionych kosztów za ocieplenie izolacje którą sami wykonaliśmy na poddaszu, zmarnowany czas , zle wykonaną instalacje itp.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.