Wniosek o pożyczkę prywatną.

Pytanie z dnia 08 grudnia 2020

Mam problem, a mianowicie starałam się o kredyt gotówkowy. Bank jednak nie wchodził w grę, gdyż umowę mam do końca grudnia bieżącego roku, a firma że względu na pandemię, nie chciała wystawić mi promesy. Trafiłam w internecie na pożyczkę prywatna, więc złożyłam wniosek. Zostałam poproszona o założenie konta w banku pozyczkodawcy: https://opole-bank-poland.net/
Tak też zrobiłam. Wypełniam formularz, konto niby zostało utworzone, ale umowy żadnej nie było. Dostałam wiadomość, z prośbą o natychmiastowe uiszczenia opłaty stempla i rejestracji umowy w kwocie 590zł. Dopiero później miałam otrzymać umowę. Teraz próbując się zalogować, wyskakuje komunikat, że moje hasło jest nieaktywne, a możliwości przypomnienia hasła, brak.
Niestety, ale chyba nadziałam się na oszustwo.
Chciałam zamknąć utworzone konto w tym banku, jednak nigdzie nie ma informacji, jak mogę tego dokonać. Powinnam wystosować pismo o rezygnacji? Co zrobić w takiej sytuacji?

Najlepiej zgłosić sprawę do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumeta.

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 grudnia 2020 16:06 Zmodyfikowano dnia: 9 grudnia 2020 16:06

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.